שוק המשרדים ממשיך להיות אחד האזורים המאתגרים ביותר בנדל"ן המניב. אחרי שנים שבהן הביקוש לשטחי משרדים נשען על הצמיחה בהייטק, סביבת ריבית נמוכה עד אפסית ותיאבון גבוה להתרחבות, השוק של היום כבר מתנהל אחרת. קודם כל האשר העיקרי פה הוא ה-AI, אם אפשר חלק ניכר מהעבודה ליישם עם בינה מלאכותית אז צריך פחות עובדים, ופחות עובדים שווה לפחות משרדים. זה מביא הרבה חברות לבחון שוב את צורכי השטח שלהן, יש גם את כל העניין של העבודה ההיברידית שנשאר איתנו מהקורונה והמלחמות גם סייעו לשמר את המגמה של העבודה מהבית וכל זה משפיע על הביקוש. בינתיים הריבית גם טיפסה והיזמים וגם חברות הניהול מתמודדות עם הוצאות מימון הולכות וגבהות

